Известие

Collapse
No announcement yet.

Kappa ---> Alfa Romeo 166

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ако трябева да сме точни го показва между +4 и 0
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • #77
      Сега, като гледам темите за родени бутала на 2.0 и ми става малко зле... дано 6 скоростната кутия малко превантивно да предотвратява този проблем, че след тази снимка http://clubalfaromeo.com/forum/attac...6&d=1228956469
      Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
        Сега, като гледам темите за родени бутала на 2.0 и ми става малко зле... дано 6 скоростната кутия малко превантивно да предотвратява този проблем, че след тази снимка http://clubalfaromeo.com/forum/attac...6&d=1228956469
        Ти не слушаш какво ти пее радиото и после ще е зора.
        Довечера ще ти пусна едно линкче да видиш нещо

        166 2,0ТС е с 5 скорости.
        Last edited by thecleaner; d.m.y г., 02:32.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #79
          Тази която глрдах е с 6. Трети път.
          Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
            Тази която глрдах е с 6. Трети път.
            Коя година е тая дето си гледал.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #81
              Краят на 2001-ва. Днс гледах още една 2001-ва и пак беше с 6 скорости.
              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                Краят на 2001-ва. Днс гледах още една 2001-ва и пак беше с 6 скорости.
                Така е 2001 ва почват с 6 скорости да ги правят, но пък ако не се лъжа(найстина не съм сигурен) излиза ЦФ3 мотора. Е за този двигател ще имаш 3 ламбда сонди, запушени пред катализатори и т.н. Пак казвам внимавай с ТС ка да не се наскачаш.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #83
                  Ами както писах по-назад в темата, ако взимам кола за добро или лошо ще е тази от линка по-напред в темата, която водихме и в сервиз и т.н. дори съм писал и при прегледа и диагностиката какво излезе. Сега намерих една мого добра 3.0 и наистина много ме блазни, но при нея опциите са 2: карам на бензин и ми отиват огромна част от доходите за да храня 3.0 с поне 20 градско и опция 2 набивам и газова, но това да купя 3.0 и да му сложа газова малко перверзно ми се струва...
                  Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                    карам на бензин и ми отиват огромна част от доходите за да храня 3.0 с поне 20 градско и опция 2 набивам и газова, но това да купя 3.0 и да му сложа газова малко перверзно ми се струва...
                    Газовата уредба винаги според мен си е било смърт за двигателя, но от друга гледна точка ти няма да я караш тая кола до края на живота си, нали? А и ако поставиш качествен газов инжекцион ( не някой за 500 лв. ) и с нужните настройки хем ще си икономичен, хем няма да губиш много от вървежа си. Прасваш го на мястото на резервната гума и капачката за пълнене при тази за бензина и няма и да те бъзикат, че си V6 на газ. Само ти ще си знаеш. Пък вече, като я продаваш следващия собственик да му мисли с вредите които ще е нанесла газта по клапани и другите неща. Погледни снимката, която е резултат след газ и си помисли колко време ще бъде тази кола с теб.
                    Attached Files
                    Last edited by RoMAN; d.m.y г., 02:42.

                    Comment


                    • #85
                      Така е, аз дори не мисля, че газта вреди, защото съм виждал двигатели на по 500 000 на газ и реално нищо им нямаше, защото бяха добре поддържани. В момента капата ми е със газова сложена при излизането и от завода и за сега това не ми е създало никакви проблеми и колата на газ-бензин е с почти еднаква мощност. Проблемът е, че е странно да си вземеш V6 и да му сложиш газ, ама може и до там да се стигне
                      Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                      Comment


                      • #86
                        Газ за мен никога на никоя кола , вярно че разхода ми идва доста , но аз кола бомба не искам да карам !!!
                        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                        Comment


                        • #87
                          С много по-голям кеф ще си караш 200 и... коньовата кола на газ, отколкото 155 на бензин.

                          Затова - колега, мятай се на 3.0!
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                            Газовата уредба винаги според мен си е било смърт за двигателя, но от друга гледна точка ти няма да я караш тая кола до края на живота си, нали? А и ако поставиш качествен газов инжекцион ( не някой за 500 лв. ) и с нужните настройки хем ще си икономичен, хем няма да губиш много от вървежа си. Прасваш го на мястото на резервната гума и капачката за пълнене при тази за бензина и няма и да те бъзикат, че си V6 на газ. Само ти ще си знаеш. Пък вече, като я продаваш следващия собственик да му мисли с вредите които ще е нанесла газта по клапани и другите неща. Погледни снимката, която е резултат след газ и си помисли колко време ще бъде тази кола с теб.
                            Ако искаш мога да ти постна доста снимки на клапани и глави дето не са помирисвали газ и изглеждат по-зле...
                            Примери в двете посоки има доста.
                            Иначе по темата - големия мотор винаги изглежда съблазнително при покупка, но все пак колега прецени си и възможностите за обслужване и подържане в бъдеще.
                            От личен опит мога да кажа, че и 2.0 Т.С. в 166 си върви много прилично стига да е наред всичко по него. Ако караш предимно по магистрала и държиш да подържаш скорост от 170-180 км/ч. по-добре търси дизел.
                            Успех с покупката, каквото и да избереш.
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                              Ако искаш мога да ти постна доста снимки на клапани и глави дето не са помирисвали газ и изглеждат по-зле...
                              Примери в двете посоки има доста.
                              Идеята е че крайния резултат след газта винаги е такъв. Така, че това дали може ми покажеш двигатели в по-лошо състояние не виждам как променя нещата.

                              Comment


                              • #90
                                Отклонявам темата, но...

                                Газта не е лоша за двигателя ! Лоша е зле поставена газова уредба, неподдържана такава, газ на кола на която въздушният филтър и е на 50 000км и свещите на 100 000 и т.н. София е пълна с таксиджии с кали с газови на по 600 000 - 700 000 и нищо им няма. Ключовият момент е да се поддържа и колата и газовата и няма да има проблеми. Хора, които слгат нормална газова на коли с пластмасови колектори и после си правят грешни настройки на ухо и гърмят какви ли не неща... еми няма как да нямат проблеми с газта.

                                По темата за 166-цата ще пиша веднага, като станат нещата с подробности За каране със 170-180 по магистралата го практикувам за 1-2 киломерта обикновенно карам със 100-120 за да можем да си говорим, слушаме музика и въобще да пътуваме приятно и да стигнем
                                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                                Comment

                                Working...
                                X